*

Flytten närmar sig och det känns bra samtidigt som det är lite nervöst. Bra med tanke på att allt inte är som det ska och jag hoppas att det ska bli det och nervöst med tanke på att man aldrig bott själv, helt själv blir jag väll inte heller, har ju Hjalle och så hoppas jag på att få besök alltid då och då :) Å så kanske brorsan vill bo med mig?! Förhoppningsvis kommer skattepengarna snart, är verkligen i behov av dem, kan lova er att det kostar och flytta, tyvärr. På jobbet går de bra, många nya och de ska bli kul att få lära känna fler på fredag då vi har afterwork. Jag har lovat att vara ansvarig för städningen och i ordningställande av lokalen och det innebär att jag någon dag i veckan måste hinna på antingen rusta eller dollarstore för att köpa papperstallrikar, plastmuggar, plastbestick (allt för att slippa disk och behöva städa mindre), värmeljus och lite snacks.

I veckan, helst ikväll borde jag hinna göra min rättelser i examensarbetet och lämna in det och även få färdigt inlämningsuppgiften i rättsfilosofi, vet dock inte hur det ska gå till. Idag gick det 2000 kr bara sådär, köpte säsongskortet på coop arena, så under Luleås hemmamatcher befinner jag mig på Coop arena i vinter :) Har slutat vid fem tiden idag och klockan är nu snart halv sju och jag väntar på att köttet ute i grillen ska bli färdigt så jag kan få middag. Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Theres

Vars ska ni flytta? Eller är det bara du som flyttar?

2010-06-09 @ 11:22:32
URL: http://ollesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara jag som flyttar ut på Skurholmen :) en två på 47 kvm, du får komma och hälsa på mig nån gång :)

2010-06-09 @ 18:52:35
Postat av: Theres

Jaså, östra eller västra? :)

2010-06-09 @ 19:16:47
URL: http://ollesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Östra om jag nu förstått det rätt, inte så långt från berget :)

2010-06-09 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0