Golftävling, bröllop och GBG.

Igår var jag och golfade med grabbarna, vem tror ni vann? - Jo jag och det var överlägset till och med :) haha. Grabbarna hade inget att säga till om. Nu är det återigen lite övertid på jobbet som gäller, jag hoppas på en fet lön nästa gång :) Idag blev jag bjuden på bröllop i kyrkbyn, kul! Tror på ett väldigt fint bröllop :) På torsdag bär det av till Göteborg med trevligt sällskap, en helg i en fin stad med shopping, lite fest, god mat, Liseberg och ett fint hotell :), shopppinglistan växer i takt med att resan närmar sig, så de ska vara! Imon ev. utgång på färjan med Erika och några fler tjejor :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaaaa tagga för utgång! ;) Jag är supertaggad!! :P Lotta Taavola kommer oxå! :) o Emmelie sku ta med sig en eller två till utöver henne o Kattis! Sen ser vi.. men kommer bli skoj tror jag så tycker du ska me!! Packa har du gjort redan antar jag ;)

2010-06-29 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0