Sen sist...

Blev förkyld i lördags och har varit det nu sedan dess, jobbigt, usch vill att det är över nu så jag kan börja träna igen, nu gör man ju inte annat än äter och dricker. Veckan har gått fort och jag har jobbat så gott som hela tiden. Förra tisdagen blev vi beordrade 20 timmar övertid fram till på torsdag den här veckan och jag har fortfarande kvar ca 3 timmar innan jag uppnått mina 20, det går tungt. Under veckan har jag och Erika hunnit vara på besök hos Linda och hennes lilla familj, mysigt verkar dem ha det. Helgen har varit fullpackad. På fredag tog jag mig till Piteå för att köpa jeans leggings, ett par som jag länge velat ha, men det verkar inte som att jag kommer hitta ett enda på utan nått fel. Jag är inne på mitt femte par, det första var de hål i, det andra paret hade nå konstiga ränder på ena benet, det tredje paret hade en stor fläck på låret, det fjärde paret hade ränder på ena benet och det femte paret hade nåppor på sig, säg mig vart jag ska hitta det sjätte paret som är helt och fint? Verkar vara svårt, men jag ger mig inte. Nåja väl i Piteå plockade vi upp Emilia och sedan bar det av till Luleå för middag på Österns pärla. Lördag var det dags att jobba igen och efter 6 timmar på jobbet så fick jag skynda mig ut på systembolaget innan det skulle stänga. Efter det träffade jag Emilia på stan och så shoppade vi lite, alltid hittar man nått :) Efter shoppingrundan var det bråttom hem för att duscha och göra sig i ordning för kvällens examensfest hos David och Linnéa som sedan
avslutades på Allstar, gick hem lite tidigare för att orka upp till jobbet på söndag morgon. Väl efter sju timmars jobb hade jag gjort mig välförtjänt av en god middag på Allstar med Sara, Emilia och Erika, samtidigt passade vi på och fira Sara lite eftersom hon också tagit examen. Måndag morgon och väckarklockan ringde halv sju och det var dags att fara på jobbet igen. Ikväll har jag inte hunnit med mycket annat än en promenad med Hjalle <3 runt sjön. Nu ska jag ställa mig framför spisen och laga matlåda till i morgon. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja inte vet jag men jag hade för mig att jag oxå satt med på den middagen på allstar ? ;P

2010-06-21 @ 23:16:58
Postat av: Linda

och de var mysigt att ha er på besök :)

2010-06-22 @ 10:31:54
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herre gud, du har fallit bort, vet att jag skrev in dig, men ändrade på meningen lite å då föll du säkert bort :p

2010-06-22 @ 19:55:04
Postat av: Erika

Hhaha jojo så brukar dt låta ;) haha skämt åsido! :P

2010-06-24 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0