Tagen på bargärning utanför systembolaget, trodde hon ja :p haha

Jag var på systembolaget igår och skulle handla lite, allt gick till som vanligt, tog de jag skulle ha, lastade upp de på bandet, betalade och la ner det i väskan. Utanför dörren möts jag av en kvinna som trycker upp ett kort i ansiktet på mig där det står VÄKTARE och säger argt något i stil med:
- Du förstår säkert vad jag vill?
- Nej svarade jag absolut inte.
- Du menar alltså att du inte förstår?
- Nej sa jag.
- Vad har du i väskan?
Jag visade väskan för henne och förklarade att jag hade tre cider däri som jag betalat för.
- Vad har du under jackan i väskan?
Jag plockade upp jackan och där under låg då en borste, hårspray, ögondroppar, pollentabletter och lite annat som brukar ligga i väskan.
- Personalen såg nämligen att du la ner en whiskyflaska i väskan.
- Nej det har jag inte gjort! Jag la ner väskan på backen så hon kunde få se genom den om hon ville, men det gjorde hon inte.
- Okej svarade väktaren!
Sedan gick jag.
Förstår inte varför de ska vara så jävla otrevliga och helt i onödan, blir fan arg, anklaga en oskyldig och sedan inte ens kunna be om ursäkt eller åtminstone vara lite mer vänlig när hon inser att jag inte har tagit något.
Trevlig midsommar!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken bitch!!! Hon kom nog inte in på polishögskolan...

2010-06-28 @ 19:13:01
Postat av: frida

ha ha :) så var det nog!

2010-06-29 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0