Helex

Förra veckan slutade mindre bra men den här veckan har börjat bra. I söndags kring 23 tiden knackade det på dörren tre gånger. Första gången dissade jag de och trodde antingen att någon hamnat fel eller så intalade jag mig själv att jag hörde fel. Andra gången förstod jag att någon verkligen stod bakom dörren och ville mig något så jag smög fram från sovrummet och insåg att brevinkastet stod öppet så vågade inte gå och kika vem det var eftersom han då skulle se mina fötter och kanske bli arg för att jag inte öppnar. När de ringer på dörren för tredje gången så vågar jag mig inte fram innan jag hör att han vänder om och ger sig iväg, han var dock snabb så hann inte se honom. Efter allt detta så är det kanske livat i trapphuset cirka tio minuter efteråt. Idag får jag höra av en kollega som bor i samma trappuppgång att det var en kille som var drog och stod i boxer och tröja och knackade på. Han ville låna tändstickor/tändare. Kollegan och hennes pojkvän lånade ut tändstickor åt honom och fem min senare kommer han ner för att höra om de har cigaretter och när han då får till svar att de inte röker så lämnar han tillbaka tändstickorna eftersom han då inte har någon nytta av dem. (Hur hög är man inte då när man inte förstår att först skaffa sig cigaretter?) TUR att jag inte öppnade!!!

Den här veckan har dock börjat bättre. Igår inledde jag mina två veckor på Helex :) Och var faktiskt på ett bodypump pass, det var ju evigheter sedan sist eftersom jag har haft armen skadad. Det gick bra, men väldigt trött blev jag i den skadade armen. Och idag smyger sig träningsvärken fram, gu så härligt :p Idag passade jag på att jogga lite och sen gå på ett core pass, antar att jag kommer få lite träningsvärk i magen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0