Ny adress

God kväll gott folk! Nu har vi äntligen packat ur den gamla lägenheten, flyttat in i den nya å till och med hunnit tömma de flesta kartongerna, därav har jag inte hunnit med några uppdateringar här på bloggen. Kanske till och med tar mig tid och lägger upp några bilder nästa vecka om sofforna hinner komma :) Det har blivit en massa dålig mat nu i och med flytten så resten av månaden tänker jag inte skänka en krona till någon restaurang, utan jag har sikte på Helex den 15 november då jag ska börja träna på riktigt igen, ska bli så kul!, tack Madde för att du gav mig chansen att få prova träna gratis :) Just nu är det hockey på G här hemma och innan det bjöd vi Madde och Robert på middag, trevligt. Nu är det mycket, jobbar 50 %, pluggar 75 %, fixar i lägenheten, vill ha mer tid till Hjalle och ska påbörja träningen igen, usch, ge mig mer tid!

Idag har jag hunnit vara och hälsa på pappa, fick ledigt från jobbet så satt och umgicks med honom 3 timmar, väldigt kul att träffa honom, de var länge sedan sist. Pappa såg ut att må ganska bra med tanke på omständigheterna och det kändes skönt. Om han kommer hem till helgen så då bär det av mot Övertorneå :)
Ha det bra, nu börjar tredje perioden i hockeyn, vi hoppas på vinst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja bilder väntas :) Vill se hur du/ni fått det :)



Vad har hänt med din pappa? :/

2010-11-05 @ 11:03:28
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Frida

Pappa har genomgått en hjärtoperation eftersom han hade täppta blodkärl upp till 80 %.



Jag hinner nog inte med några bilder eftersom målarn kommer nu i veckan :p

2010-11-07 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0