Upp och ner

Sådär då har ytterligare en vecka sprungit iväg. De blev totalt 4 träningspass på Helex, riktigt skönt att komma igång igen och en fruktansvärd träningsvärk har jag haft i veckan. Hoppas jag är minst lika pigg kommande vecka.
Jag har haft målarn på besök hela veckan och i fredags fick han upp båda fondväggarna. När jag då kommer hem efter jobbet så ser jag ganska snart att han lyckats lägga båda väggarna upp och ner, tyvärr. Hur ska jag nu lyckas förklara för honom att de hamnat upp och ner utan att han ska bli jätte ledsen och arg över det? Jag verkligen hatar sånt här, men men typiskt min tur och det här innebär ju att han säkert inte kommer vara färdig den här veckan. Imon väntar nån timme jobb och därefter två föreläsningar och sedan brummar jag iväg till Övertorneå för att hämta hem hunden, så jag har saknat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0