Vart är målarn?

Jag har saknat målarn som ska göra sitt gesellprov nu sen i torsdag, vart är han? Tydligen har han gått och blivit sjuk och arbetet planeras att påbörja på måndag istället :) De enda jag nu hoppas är att det inte kommer att kosta skjortan :p

I torsdags var jag på idol och det var riktigt kul, en massa skratt och bra musik hade kvällen att erbjuda :) På fredag var det då jobb som gällde igen och efter de var det planerat att åka till skolan för att jobba med grupparbetet, så blev dock inte fallet då Annie ringde och var lite snäll med mig och tyckte att jag inte behövde stressa till skolan. Vad innebar det då? Jo att jag ramlade in på Clas Ohlson för att köpa en lampa och en farsdagspresent. Därefter skulle jag snabbt gå in på HM för att kika om jag hitta en klänning som de gjort reklam för, men det gjorde jag ju inte utan hittade förståss annat som jag egentligen inte har råd med, men mamma lovade att sponsra lite :) När jag kom hem och hade monterat ihop lampan och ställt den där den ska stå så skickade jag ett foto åt Andreas och han tyckte ju att jag genast skulle gå och köpa en till lampa fast en vit sådan så de bar av till Clas Ohlson en gång till (jag gjorde de med glädje när han för en gång skull tyckte att något som jag valt ut var snyggt) :)
Nu har jag landat i Övertorneå och igår kväll såg vi på Idol :) Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske kikar Jonas och Johanna förbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0