Myshelg med Hjalle ;)

Jag har ännu inte fått nog av skor verkar det som, har varit på stan med mamma och hittat ännu fler par :) Var också tvungen att lämna tillbaka ett par skor, fick faktiskt dåligt samvete av att jag handlat så mycke på sistone och snart ska vi flytta vilket innebär att jag måste ha massa pengar till en massa rolig inredning :)
Här kommer bilder på de skor som jag köpt med min senaste lön:
Så nu vet ni vad jag slösat mina pengar på :) Ska se till så jag får användning för alla!
Mamma har precis åkt så jag och Hjalle passar på att vila lite efter all shopping ihelg. Ikväll ska jag och Hjalle bara mysa tillsammans, äta gott, plugga lite, se på tv och vara onyttiga :p
Både jag och Hjalle saknar nog husse lite, när han kommer hem så innebär det att vi ska få flytta, det gillar vi ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fy fabian vad snygga skor! Vi har EXAKT samma smak. Älskade alla!!!!

2010-11-02 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0