Skor

Min svaga sida just nu är skor. Nu i höst har jag hunnit inhandla 6 par skor och har just nu ett par i sikte, måste kanske låta bli dem men de var så himla sköna så jag skulle vilja ha, har ju trots allt inte några skor som är varmfordrade :) De senaste paret köpte jag i Umeå och har ännu inte hunnit använda dem alls, men nog ska jag få användning för de :p Varför finns det så mycket fina skor? Har insett att jag borde hålla mig borta från affärerna för då hittar jag ju inget som jag bara måste ha! Andreas tycker att vi skulle kunna extraknäcka som skoförsäljare :D
Igår var det hockey på schemat och bra gick de 7-4 :) En rolig match att se och de var kul att Jonas, Johanna och Mattias hängde med mig på hockeyn!
Ledig idag och det känns som om det vore en lördag, sitter ännu framför tv:n i pyjamas och väntar på att mamma och HJALMAR ska komma :) Blev sjukt sugen på en fika, måste nog lura med mamma på ett fik, inte för att det är så svårt :D
Lite spännande uppdrag väntar idag, vi får se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, så fina! Det borde vara förbjudet att publicera skobilder på bloggar å annat.. Jag har skoköpstopp!

2010-10-15 @ 12:36:38
Postat av: Frida

Linda, jag borde också ha det :) men from nu så ska jag inte gå på stan innan vi flyttar, måste spara de få slantar jag har kvar :)

2010-10-16 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0