En helhelg i Umeå :)

Mycket har hänt sen sist, kan meddela att vi fick lägenheten på Kungsgatan och jag är super nöjd över det. Inflyttning sker 1 november men jag har redan börjat inreda :)
Helgen i Umeå har varit kanon bra. Jag åkte på fredag morgon från Övertorneå med bussen mot Umeå, framme kring 14 tiden då jag gjorde ett snabb besök på Emilias jobb. När Emilia slutat så gick vi till systemet och påvägen dit gick jag förbi en skoaffär där jag såklart hittade ett par stövlar som jag bara var tvungen att köpa :)
Efter systemet skulle middagen inhandlas och det blev tacos och gott var det. Emelie kom också och umgicks och åt middag hos Emilia, vi satt och prata och såg idol, därefter var det utgång på rex som gällde, inte så mycke folk ute så det blev ganska tidig hemgång.
På lördag var det shopping som gällde och det inhandlades, leggings, två värmeljusbehålllare, en hink för tvättmedel, en stor ljuslykta, en väggtext, ett armband, ett linne, en halsduk och en smart ask för armband, ringar och örhängen.
Efter all shopping var de då dags för middag på Allstar där vi samtidigt skulle se Luleå hockey matchen som slutade bra :) Till middag blev det vitlöksbröd och en sweet chili pasta, maten var super god och vi alla blev proppmätta. Efter en lång kväll var vi ändå hemma i bra tid.
Nu har jag kommit hem och vill tacka mina brudar för en kul helg i Umeå :)
Vitlöksbrödet är i ugnen och jag ska bara ta det lugnt ikväll!
En vimmelbild som vi hamnade med på när vi var på Rex, kul minne :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söta ni är :)

2010-10-11 @ 14:17:59
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0