Vill flytta NU

Veckan har börjat och det känns verkligen som att det går sakta. Anledningen till att det går såhär sakta är ju säkert att jag ser framemot flytten så mycket att det känns som att det är evigheter dit trots att det är knappa två veckor kvar, men jag vill ju flytta NU. Det börjar kanske bli dags att flyttpacka här hemma, usch så jobbigt att packa ner i lådor men gu så kul att packa upp alla lådorna :)

Igår jobbade jag hela dagen men idag har jag varit ledig, har dock haft ett examinerande seminarium som jag verkligen hoppas att jag har klarat. Ett examinerande seminarium avklarat, ett där jag väntar på svar, nästa på fredag och därefter inlämning av PM och tenta innan den här kursen är över. Inte nog med det så börjar den andra kursen första veckan i november och där väntar inlämning, redovisning och en tenta om jag förstått det rätt. Efter dagens seminarium har jag läst ett rättsfall och tagit en promenad med Hjalle och nu väntar middag, på menyn står lax och potatis :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni vill inte flytta till Gävle då? De har ute 4 st tjänster på min avdelning nu...=)

2010-10-19 @ 19:24:17
Postat av: frida

4?! Shit vad många helt plötsligt :p När jag är färdig så söker jag jobb lite här och var så ser jag vart jag hamnar :)

2010-10-19 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0